donderdag 28 juni 2007

Afscheid

Zoals onder velen bekend: ik ga Casa Lupos Posse verlaten. Nouja, eigenlijk ben ik al afgelopen zaterdag verhuist, en heb ik vanacht de laatste nacht in dit mooie huis, op deze toplocatie. Oorzaak is dat ik in januari 2008 een DTS ga volgen in Calgary, Canada. Omdat ik daar vrij veel geld voor nodig heb ben ikweer thuis gaan wonen, en ga ik totdat ik weg ga werken in mijn nieuwe oude woonplaats Zeewolde.
Omdat ik weg ging heb ik afgelopen maandag een feestje gehouden, en ik kan zeggen dat het een erg gezellige bedoeling was. Het was leuk om met oude en nieuwe vrienden samen een biertje te drinken en uit te zien naar de toekomst. Voor iedereen die dit leest en er ook was: bedankt, ik heb echt een topavond gehad.
Over mijn toekomst: ik ga werken, DTS volgen, daarna weet ik het nog niet. Ik wil graag mijn leven inzetten in Zijn koninkrijk, en daar wil ik mij op richten in mijn DTS. Ik hoop dat ik terug kom in een huis als dit, en dat ik weer mag gaan genieten van het studentenleven. Aan de andere kant wil ik me er ook niet aan vast pinnen, Gods wegen zijn hoger dan de mijne, en ik wil er naar streven Zijn wegen te gaan.
Iedereen bedankt voor de toptijd die ik heb gehad in Casa Lupos Posse, vooral Thomas en Gijs: jongens, bedankt. Ik heb mogen groeien, mede dankzij jullie, en ik zal jullie nooit vergeten. Ik wens jullie veel plezier met mijn opvolger, Wouter, en Gods zegen!

Bless,

Renee

1 opmerking:

Unknown zei

snik...
dag renee!
we zullen je missen!
(ookal ben ik geen bewoner van casa lupos posse..)

Maar met wouter gaat het ook wel feest worden!
nice..!