woensdag 2 mei 2007

Bank

Lupos Posse wordt voller en voller!!
Vandaag kwam ik op het forum van onze prachtige vereniging een prachtige aanbieding tegen. Mijn lieftallige NSU-oom David bood een gratis 3-persoonsbank aan. Ik moest er 2 seconden over nadenken. Toen riep ik Gijs of hij trek had in een 3-persoonsbank, en besloten we dat we het wel een goed idee vonden. Ik bellen, en ja hoor, ik kon hem ophalen. Ik op de fiets naar David. Bank in de lift gepropt! Hop naar beneden... Beneden de ene kant op de bagagedrager van mijn fiets en de andere kant in de hand. We begonnen om 11 uur te sjouwen in Davids huis en om half 12 stond de bank in onze woonkamer. Kleedje van de andere bank erop, en het ziet er picobello uit, alleen een beetje vol... Nu moeten we alleen nog een nieuw kleed voor over de bank die we al hadden. Maar liever zo dan andersom, de nieuwe bank is zonder kleed namelijk nogal foeilelijk :)
Nu is het nog even de vraag wat Zalfje er van vindt, want die heeft namelijk vakantie en zit heerlijk te chillen op de Betteld! Kan het nog beter??
Voor degene die het eens in het eggie wil komen bewonderen: Altijd welkom.. Ons telefoonnummer is niet 030-4657988, we hebben namelijk geen huistelefoon, maar dat terzijde!

12 opmerkingen:

asdf zei

Erg chillie broeders, maar gezien de foto's is het wel weer tijd om een grotere TV neer te zetten, en om een koelkast voor bier in de huiskamer te fixen...

Latah

Thomas zei

Nou daar ben ik ook zeker niet op tegen! Als jij het regelt wil ik wel mee profiteren :)

Gijs zei

Een koelkast voor bier in de huiskamer... de vloer staat propvol, maar misschien kunnen we een koelkast aan de muur monteren?

Of misschien een koelinstallatie aan het plafond met een flinke voorraad, en buizen waar een pijpje uit komt als je op een knopje drukt...

Anoniem zei

ik vind die ene bank wel meevallen zonder kleed hoor. maar als jullie echt een nodig hebben, kan ik hier thuis weleens rondvragen? :)

tot vanmiddag! zijn jullie er dan?
zal ik taart meenemen of hebben jullie daar geen trek in?

Unknown zei

aah thomas komt vandaag bij mij! dus dan krijgen we geen taart..
maar we gaan wel wafels bakken, die worden vast ook wel lekker :P
en ik heb ook wel een kleed voor op de bank, een gele, dus die matcht bij jullie huidige!

Anoniem zei

heb je een wafelijzer dan?
nou dan neem ik geen taart mee, dan doe ik dat een andere keer :)
wanneer ben jij er weer?

Thomas zei

Ik heb een wafelijzer!! En die sjouw ik vandaag ff naar dat dorp...
En die taart, dat moet dan idd maar de volgende keer, ik ben hier nog wel even... Dus als je heel sterk de behoefte hebt (A) houd ik je dan wel weer niet tegen...

Unknown zei

Ik heb geen flauw idee wanneer ik er weer ben, volgende week donderdag misschien?
de wafels waren trouwens heerlijk! en dat vonden mijn studiegenoten ook :)

Anoniem zei

Renee, ik denk dat jij als lekkerding goed bij jullie 'nieuwe' bank(zonder kleed dan uiteraard) kleurt!

Anoniem zei

eindelijk! nu weet ik wat jullie telefoonnummer niet is!

Anoniem zei

jongens, het is best wel dood hier.
maken jullie niks meer mee?

Wouter zei

Volgens mij niet, Iris. Daarom vluchten al die laffe twatten ook het huis uit. Of zou dat met de naderende komst van een zeker individu te maken hebben?