vrijdag 20 april 2007

IK WORD HIP!

De Gijs wordt hip! Un-huh, eindelijk erkenning voor mijn goede smaak.

Zojuist sloeg ik de 'insite' open, het o zo hippe jongerenblaadje van de EO, en wat zag mijn oog op pagina vijf? Modetips voor 2007 van Philip de Liever, stylist van o.a. Paul de Leeuw... (of had ik dat er niet bij moeten zeggen?)

Trend nr. 1 voor de kerels: "Heb je nog een te grote trui met print liggen? Dan ben jij de trotse eigenaar van een echte musthave. Ze komen weer helemaal terug." Nou Philip, ik heb niet anders en draag niet anders! Nr. 2: "Vans, Allstars (sic) of andere canvas sneakers. Draag ze volop deze zomer. Combineer het met je te grote trui en je bent helemaal 2007." Nou Philip, dat deed ik al begin 2006!

Ik zie alleen op tegen 2008... behalve als bakkenbaarden en matjes weer in worden, natuurlijk!

/voor de trouwe lezers: mijn tentamen Hebreeuws ging redelijk belabberd, het eerste deel is al nagekeken en ik heb een 4,25. Overigens heb ik desondanks wel weer mijn vak gehaald :D

/zojuist lag ik dubbel toen ik ontdekte dat NSU een nieuw vrouwengenootschap rijk is:

BROOS
mieters vaatwerk

Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen. Lees hier meer.

11 opmerkingen:

Thomas zei

Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen :) Gijs HIP!!
Hoe cool!!

asdf zei

nou ja, alleen op papier...

:S

Anoniem zei

gijs is heus hip! en niet alleen in 2007, en niet alleen door zn truien en allstars.

en volgens mij heb ik iets fout gedaan bij NSL... want ik heb nu al een aantal dingen van NSU waar ik bij wil, namelijk: kringhuis Ovide of Kaas of bij BROOS!

Gijs zei

OVIDÛH NIETS TE BIEDÛH!

KAAS STINKT!

Unknown zei

Haha iris, tja dan zit je idd misschien fout!
Maar het komt doordat NSU zo actief is, en dat trekt wel aan, ik heb dat ook wel eens, dat ik toegeef dat NSU beter is dan NSN ofzo, maar op dit moment denk ik dat NSN echt te vette shit is, omdat ik het steeds leuker ga vinden!
en natuurlijk door de NKC!!
NKC hoog!!
Dus misschien moet je dan meer tijd in NSL steken, dat maakt het altijd leuker :)
en als je op kamers gaat dan wordt het vast heel cool!!

Thomas zei

Ik hoorde gister nog via iemand uit Nijmegen van iemand van NSN dat ook haar NSU veel leuker leek dan NSN :) Wij worden op deze manier (terecht) de hemel ingeprezen, mhaha

Unknown zei

En wie was diegene van NSN dan?
Ik vind: kom op voor je eigen vereniging! Want leuker kan je het alleen zelf maken toch?
Tja, en er moeten natuurlijk gewoon wat meer mannen komen :P

Anoniem zei

nouja wij hebben ook een toffe vrouwenjaarclub hoor!

La belle vita
zelfbewuste vrouwen bewandelen het mooie leven

uhu uhu

Anoniem zei

of was het nou la bella vita..

Thomas zei

Mannen HOOG!

@Siroon: Ik hoorde van Joanne dat Joanne dat had gezegd!
Je snapt m wel :)

Gijs zei

Ik vind mijn jaarclub het tofst: de vrienden van TED. Wekelijks trekken wij erop uit om in de zon te zitten, bijvoorbeeld in het Julianapark, en fundamenteel over het leven na te denken.

O ja, ik zit er als enige bij...