maandag 16 april 2007

SOG

SOG. Studieontwijkend gedrag. Over 43 uur en 40 minuten heb ik een tentamen Hebreeuws. Ik heb ontzettend veel te doen en nog maar heel weinig gedaan. De eerste helft van dit jaar was ik erg trots op en blij met mijn goede studiehouding, maar die lijkt een beetje ingekakt...

Daarom maak ik maar een post, nadat ik al mijn mail heb afgehandeld en heel veel comments heb gelezen.

O ja, gister ben ik in de Biesbosch geweest. Nooit geweten dat bevers zulke lelijke tanden hebben.

Vanmorgen kwam ik de woonkamer van CLP binnen en viel bijna flauw door de muffe knoflooklucht. Daarnaast vond ik vier lege pakken frisse fruitdrank. Ik vraag me sterk af wat Thomas gegeten of gedaan heeft dit weekend... en of ik het wel wil weten.

Ok, nu grijp ik mezelf bij mijn nekvel. Werken, donders!

(rot-Hebreeuws)

11 opmerkingen:

evianne zei

heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel suc6 met leren!!!

groetjes

evianne zei

btw erg herkenbaar dit;)

Anoniem zei

sterkte gijs. we leven met je mee. vooral in dit lekkere weer

evianne zei

ja idd, het is toch te erg dat ik de afgelopen 2 weken maar 1 dag naar school hoefde en deze week ook weer 1;):P

Anoniem zei

duidelijk tijd over evianne! (aangezien je hoeveelheid comments hier :p)

Unknown zei

ghehe.. gijs zullen we een sog club oprichten? ik heb vandaag vanaf half 10 's ochtends tot aan nu nog helemaal geen reet uitgevoerd, ja eigenlijk heel veel, maar vooral alles wat NIET te maken heeft met studeren!
zucht.. het leven is hard. Vorig jaar op de eeehhhh had ik zoveel discipline en die is nu echt opgelost!

Anoniem zei

*kuch*VIETNAM*kuch*

Thomas zei

Vakantie HOOG :)

Thomas zei

Die geur was trouwens geen knoflook, was gewoon een zak met patat/curry/mayo/frikadelspeciaal-resten :) Maar ik moet je nageven dat het inderdaad nogal stonk. Die tintelfruit was trouwens 4 keer een pak wat vrijwel geheel leeg was!!

evianne zei

whaha ja idd, ik heb echt tijd over, maar goed ik ben gister heeeeel druk bezig geweest met zwarte piet spelen;) aangezien ik mijn beide racefietsen weer in mekaar aan het zetten was + 4 bandjes vervangen heb en de kettingen weer goed.... dus dat was en een rib uit m'n lijf qua geld (hoewel goed besteed natuurlijk) en het koste me een rib uit m'n lijf qua tijd (ook nogmaals goed besteed). En dan nu op naar..... weet ik veel waar ik heen fiets, we zien het wel!

groetjes

p.s. na dit lange comment is het helemaal duidelijk dak tijd over heb:P

Anoniem zei

haha thomas, de geur komt je tegemoed, als je de voordeur open doet ;)