dinsdag 10 april 2007

Rigga

Casa Lupos Posse is al weer een week in het bezit van een AEG.. En sindsdien is er dus al menig wasje gedraaid! Dit brengt natuurlijk weer de nodige nieuwigheden met zich mee, er was ineens behoefte aan een wasrek en een wasmand. En daarom zijn Renee en ik vol vreugde naar de Ikea gereist alwaar wij verwachtten te slagen. Helaas raakten wij nogal teleurgesteld in het assortiment van bovengenoemde prachtige winkel. (waar het voor de verandering eens hardstikke rustig was, we waren binnen een uur de hele winkel door, inclusief hotdog en cola!!)
Maar we raakten niet in het bezit van een wasrek noch wasmand.. MAAAR! Wat wij wel vonden was Rigga! Rigga, is mijn nieuwe vriend, dankzij Rigga heb ik ineens een geheel geordende opgeruimde kamer. En dat voor maar 12,95...
Rigga is een prachtig rek, waaraan ik al mijn overhemden, jasjes en mijn rokkostuum kwijt kan. Wij hebben Rigga met veel liefde en plezier in elkaar gezet. We waren er zo enthousiast over dat we er ook maar even een fotoreportage van gemaakt hebben, deze is hieronder te bewonderen, evenals mijn nu helemaal opgeruimde kamer. Met de wasmand en het wasrek is het ook nog goed gekomen, want de blokker was op loopafstand en daar konden ze ons wel aan deze vrienden helpen.. We zijn momenteel dus helemaal klaar om de hele dag te wassen, mochten we dat willen :)

Rigga in de doos en Rigga naast de lunch












De hoop in bange dagen + De Uberklusser











Rigga begint vorm te krijgen!!




Rigga op haar plaats

17 opmerkingen:

asdf zei

Thomas, zo netjes, heb je een vriendin ofzo?!

Unknown zei

wow.. ik kan mijn ogen bijna niet geloven!
zo netjes!
zeker een boek gelezen over euh een bepaald soort man? ;)

asdf zei

Ja, erg verdacht! Ik ben benieuwd hoe lang deze jongen dit gezag blijft accepteren :P

Anoniem zei

onder de duim :D

Thomas zei

nah.. is mijn kamer eindelijk opgeruimd worden me ineens allemaal nare dingen naar de kop geslingerd :s

Anoniem zei

wat wat wat! indrukwekkend. net als jullie nieuwe layout!

@siroon, ongetemd, of niet soms :-D

Thomas zei

Sorry MB je hebt het deze keer mis, de ongetemde man staat nog wel op het lijstje om gelezen te worden, maar dit keer was het de metroman waar ik vanalles over te weten ben gekomen :)

evianne zei

wow! Wow! WOW! WOWIE!!!

echt ..... netjes:P

ja thomas, trouwens heb je een vriendin? ECHT?!?

nog een keer wow! Wow WOW!

nice...

en nu ga ik stoppen met deze meligheid;)

greetz

Thomas zei

Dus,
ja echt :)

evianne zei

gefeliciteerd!

evianne zei

trouwens, toen ik in jouw bed sliep thomas, toen was het ook vetze netjes in je kamer hoor...

Wat voor opruimeritus had je toen gehad dan?

Thomas zei

Toen wist ik dat jij kwam, en ik kon het je niet aandoen om tussen mijn puinhopen ergens naar mijn bed te zoeken!!

evianne zei

whahaha alsof ik dat erg had gevonden;) Maar toch bedankt hoor dat je het had opgeruimd!

Vraag me alleen af hoe je kunt slapen in zo'n koude kamer...?

Mensenkinderen het was nog niet zo koud als soulsurvivor, maar het kwam in de buurt:P

Gijs zei

Bij deze wil ik even mededelen dat ik 'De ongetemde man' aantrof in de keuken, vlakbij ons balkon. Ik verdenk onze metroman ervan om eindelijk eens een stichtelijk mannenboek ter hande te hebben genomen. Hulde!

@Evianne, dat was geen kou, dat was onze huisgeest. Voelt ongeveer het zelfde.

Thomas zei

Weet je hoe heet het vannacht was in mijn kamer?? Ik heb het echt nog nooit koud gehad in mijn kamer/bed... :s vermoed idd ook de huisgeest!
En Gijs, jouw vermoeden kan ik hierbij bevestigen!!

evianne zei

@thomas nouw ik was er natuurlijk in de week voor kerst toen was de temperatuur ietjes anders dan nu;) En tja je kan wel zeggen dat ik redelijk 'verwend' ben qua temperatuur in bed aangezien ik nu nog steeds onder een winterdekbed slaap (2 weken geleden had ik er ook nog een slaapzak overheen) .

En welk vermoeden van Gijs is er bevestigd?!?

Want nu ben ik nieuwsgierig!

evianne zei

ow haha ik had het berichtje van Gijs gemist, sorry, maar goed kunnen jullie die huisgeest er niet even uitbidden? Het was echt koud hoor!