zondag 25 februari 2007

..the week after...

Ik ben heel erg teleurgesteld.

Haha, jullie geloofden het heah?! Niet dus, ik ben echt heel erg blij, en laat mijn leven niet leiden door teleurstelling :) Dat wilde ik ff melden =D

Verder ben ik zeer verheugd in de Heer, en het feit dat Hij ons samen heeft gebracht in een dergelijk mooi huis als Casa Lupos Posse. En ik hoop dat ik via deze weg nog veel van deze vreugde mag delen.

Ik denk dat jullie al wel weten dat ik me heb laten dopen. Het was een hele toffe ervaring, en ik ben blij dat je lach niet van je gezicht kan vallen, want anders was het zeker gebeurt. Deze week heb ik weer veel met mn Paps meegemaakt, en de vreugde voert zeker de boventoon.

Ik wens jullie alle vreugde van de wereld toe, in de persoon van Jezus.
"For the joy of the Lord is your strength!"

Groet!

6 opmerkingen:

Thomas zei

Ghehe, wat hebben we toch een tophuis :)
En ook erg mooi dat de Gijs nu ook echt verhuist is.. Zijn kamer ziet er echt gezellig uit ineens.. Kan ik nog wat van leren :p Ik heb gewoon te weinig spullen :s Of te veel spullen in de woonkamer staan, kan ook!

Gijs zei

Heel simpel, je moeder laten helpen met inpakken. Staat garant voor een hoop zinloze zooi, en dat 'staat gezellig'.

Of vijftien vrouwen uitnodigen voor je verjaardagsfeest, en dan vragen om 'iets leuks voor mijn kamert'. Let maar op wat voor een zooi je dan krijgt!

Anoniem zei

@ thomas
die ene toffe lamp die in jouw kamer lag, die met die plaatjes die je ervoor kan doen. Die is echt geweldig!! waar heb je die vandaan?

Thomas zei

Ikea :)

Anoniem zei

ooh oke..
welke afdeling? :p
ik bedoel, valt ie onder lampen oid?

Thomas zei

JA, ik geloof dat het een lamp is ;)