donderdag 22 februari 2007

Lekker bellen!


Op verzoek van onze Gijs hier een prachtfoto??
Ja, ik weet ook niet waarom ik werd gebeld op mijn banaan!
Maar ik kan wel zeggen dat ik hem vlak hierna lekker achter
mn kiezen heb gestopt!! :)
Hou er niet van als ik lastig gevallen
wordt terwijl ik heel hard aardappels aan het tellen ben!

Ja ook Renee mag er wezen op zijn foto!! Lekker 70's..
Nu weet iedereen waarom hij Zooo'n lekker ding is!
Toch??

Wow, dit is veruit de meest nutteloze post op deze blog ooit!
Gijs! Jouw schuld!! Mhaha

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow wat een leuke banaantelefoon, waar koop je die?

Erhm (ligt in een deuk) ik zag helemaal niet dat dat een foto van renee was :S hahaha:P

Maar waar is dan een leuke foto van Gijs? Ik stel voor Gijs in een bananenpak met een jaren 70 bril op;)

Anoniem zei

ik heb nog wel een foto van gijs met een sandwich bord?

Thomas zei

Kom maar op :)

Anoniem zei

met als voorwaarde dat jullie mijn achternaam niet meer misbruiken!

Anoniem zei

haha hoe heet je dan?

Ik kijk al uit naar die foto trouwens;)

Thomas zei

Niiiiijjjjjmaaan! Dat kenne we dus nie belofuh! Het is veel te leuk :)
Vroeg me trouwens wel af wat er op dat sandwitchbord staat! Toch geen schandelijke tekst?
Maar goed, ik denk dat we die foto nooit te zien krijgen, want ja, dat van die naam dat kan ik gewoon niet beloven, ik wil nl. geen beloftes breken :)

evianne zei

hea wat jammer:(