maandag 19 februari 2007

18-2-2007

Het werd maar weer eens tijd voor een nieuwe post!
Daarom hier een werderom wellicht een wederom mooi verhaal voor liefhebbers.
Gister was voor Renee wellicht 1 van de belangrijkste dagen van zijn leven.. Gister is Renee namelijk dood gegaan! Maar toffe is dat hij ook weer is opgestaan, prijs de Heer! Goed, voor de mensen die zich nu misschien afvragen wat er gebeurd is, Renee heeft zich gister laten dopen. En ik was een van de mensen die deze gedenkwaardige gebeurtenis hebben bijgewoond! Het was echt een supertoffe dienst.. Echt heerlijk genieten!
Het duurde wel even voordat we er waren.. (We zijn: Thomas en 3 mede NSU'ers die in Utrecht bij mij in de auto waren gehopst) Maar goed, we waren er alsnog ruim op tijd. Wel even voor de zekerheid bij de deur gevraagd of we dan toch echt wel in de EGZ waren beland, en niet bij de een of andere sekte :) Niet dat het er zo uitzag, maar goed je weet nooit.
Renee werd als 9e van de 10 gedoopt, dus het duurde even voordat ie aan de beurt was, maar dat maakte het er niet minder om! Wat ook erg leuk was voor ons (zie boven: we) was het feit dat een jongedame na de doop van Renee openbaar voor de hele gemeente uitsprak dat ze Renee ZOOOO'N lekker ding vond :) Sjah, dat gaat hij dus nog wel even horen! Mhahaa!
Na afloop nadat we nog even een drankje bij Renee thuis gedaan hadden zijn we om 10 voor 11 naar Harderwijk vertrokken, alwaar Tim D en Jelmer om kwart over op de trein moesten.. Natuurlijk werd dat nogal krap! Ze hebben namelijk in Harderwijk fijn geen bewegwijzering richting het station. Dus na een tijdje rondcrossen besloten we het maar te vragen. Stoppen, raampje open: Weet je misschien waar het station is? Blijkt die kerel of stoned of dronken te zijn :s Het antwoord kwam erop neer dat we ergens links moesten en dan maar die ***weg moesten volgen of zo.. Nee daar werden we wijzer van :s Maar wij dus toch maar ergens links, en na lang zoeken bordje station! Iets te hard in die richting gereden, komen aan, Jelmer snel kaartjes kopen.. En beiden precies op tijd in t treintje, welke precies tegelijk met ons aankwam, wat dus idd voor gestress zorgde :) Maar eind goed al goed! Iedereen mooi veilig thuis! Toppie.
Op naar t volgende mooie verhaal?
JAA!

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej thomas!

Nouw dan hier toch maar even een commentje van mij;)

Er kwam mij gister ten gehore dat jij een andere jongedame van de jeugd erg graag had willen ontmoeten, helaas moest je het met mij doen... Omdat ik mij NOOIT gekrenkt voel door dit soort situaties lach ik er maar heel hard om en lees met een zeer big smile je weblog (jullie weblog, sorry andere kloosterbroerders).

Ik zou zeggen, houd de bank vrij, misschien dat ik ooit nog een keer langs kom. (wanneer ik me weer geliefd voel:P)

groetjes, mij

Gijs zei

Ik heb het al drie keer gevraagd, geloof ik, maar is Thomas al gedopet?

Zijn er foto's gemaakt bij Renees dope? Lekker Ding!

Anoniem zei

hahahaha

gefeliciteerd met je doop renee!

Oftopic:
thomas, echt tof dat je met siroon naar het gala gaat! sorrie voor de schrik die we jullie bezorgd hebben (ik lig er weer dubbel om!)

asdf zei

Dank voor de felicitatie :) Ik ben ook maar gehoorzaam ;)

Thomas is helaas nog niet gedoopt, als in B'voriaBier niet mee telt (of is het dan besprekeld, dominee Gijs?).

De schrik is dit weekend alleen maar versterkt, gezien ik voor een gemeente van 400 man voor "lekker ding" werd uitgemaakt :S.

Bless!

Anoniem zei

eej renee, het waren er minstens 600:P

Dus schrik nog maar wat harder;)

Thomas zei

@ Evianne: Er waren 2 mensen die ik graag eens zou zien, jou en de jongedame in kwestie!

@Iris: Het was inderdaad echt een te grote klap voor mn hart! Maar nu is het vooral een mooi verhaal om te vertellen!

Anoniem zei

maar waarom zei dat meisje dat dan van lekker ding, in welke context?

evianne zei

@Thomas : Whahaha I know, I know, ik was gewoon even melig:P

@Iris : Kayleigh (het desbetreffende meisje) zegt altijd alles wat er op haar hart ligt en dan krijg je uitspraken als : Renee, 1 ding, ZZZOOOWN lekker ding!

Ze zei het na zijn doop, want dan is er de gelegenheid om woorden van God uit te spreken en ze begon met de zin van het jaar:P

Dus vandaar

Thomas zei

@ Iris: Er was idd ruimte voor woorden van God! Dus.. ja, ik denk dat God nogal blij is met de creatie die hij in de vorm van Renee heeft geschapen of zo...? :p

Gijs zei

Renee, als Thomas ondergedompeld is in een badkuip vol B'voriah, in naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest, dan vind ik het wel tellen. Maar ik gok dat er sprake was van besprenkelen.

Thomas, ik merk dat je het verhaal mooi vindt om te vertellen. Ik heb het al minstens tien keer gehoord.

Vet cool trouwens, dat bij Renee en mij onze koppen weergegeven worden, en bij Thomas niet. Bevalt me wel :D

Thomas zei

Ja, mijn kop is het aanzien niet waard, vandaar :p
Ik ben inderdaad alleen maar wat onder het bier gegooit, van badkuijes geen sprake!
Is 10 niet wat overdreven? 9 dan?

Thomas zei

zo beter?

Anoniem zei

haha die foto is echt te mooi:P
Je kop is het aanzien heus wel waard hoor!

Maar Thomas wanneer word jij gedoopt?

Kom je ook bij mijn doop? ik ga de volgende keer!!!!!!!! Heej wist je dat al renee? heb ik volgens mij nog helemaal niet gemededeeld..:$

En Thomas ehm is in B'voriah gedoopt(of besprenkeld) worden leuk?!?

Thomas zei

Nou ja, van binnen besprenkeld met bavaria is wel zeer ok! Maar als je onder bier wordt gegooid dan is het niet altijd ok! MAar koffie is nog erger..

Anoniem zei

Tja over van binnen besprenkeld worden daar kan ik dan weer niet over meepraten.... van buiten trouwens ook niet:S Wat heb ik toch een goed leven, ik heb en geen bier en geen koffie op mijn hoofd gehad, is dat eigenlijk wel slim om tegen studenten te zeggen?:P

Thomas zei

Nee dus :)

Anoniem zei

tja *blond*, ach je moet mensen ook iets geven om om te lachen hea... en bier douche je der wel weer af;)