donderdag 25 januari 2007

De Gijs in actie!

Nou ja, digitaal dan. Ik ben niet meer veroordeeld tot de comments-sectie, maar mag zelf ook posten. Op deze blog. Natuurlijk deze blog, en niet dit blog. "Heej, die blog van jou!" En niet dat blog. Deze fiets, die fiets, deze blog, die blog.

Helaas ben ik niet gemachtigd om de opmaak te wijzigen. Ik zal niet de enige zijn, vrees ik. Verder kan ik de posts van Thomas niet editen, maar hij die van mij wel. Als je dit dus leest, ben je hier eerder dan Thomas, of is Thomas erg tolerant en genadig enzo. En dat zou best eens kunnen.

Volgens Thomas ben ik niet zo'n jassenman. Hij heeft op zich wel een punt, maar toch niet helemaal gelijk. Deze foto's uit de oude doos bewijzen het tegendeel. Ik draag jasjes alleen bij voorkeur wat, eh... anders dan anders. Daarnaast heb ik onlangs een heftige bekeringservaring gehad. Maar al in mijn examenjaar, eh, had ik iets met jasjes.





Update: Thomas vond mij er eng uitzien met lang haar. Deze foto bewijst dat ik soms ook best lief was, haha.

5 opmerkingen:

Thomas zei

Gijs, jij was vroeger best wel eng, je ziet er iig goed gevaarlijk uit op die foto's!

Gijs zei

Hahaha, dan is mijn opzet niet helemaal gelukt. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn jaarboek (waar ik na anderhalf jaar nog steeds op wacht, grmbl grmbl). Het moest er vooral intellectueel, artistiek en tegendraads uitzien.

Maar ja, dat lange haar heeft wel een bepaald effect... Ik heb ook wel andere foto's van mezelf met lang haar. EĆ©ntje is heel lief, ik voeg hem wel toe aan de post.

Anoniem zei

hoi gijs! door het forum hier beland.. kwou alleen ff zeggen dat mijn haar lang ook mooi is :D



(ja, ook as in: dat van jouw is mooi ;))

Anoniem zei

heej dominee:P
Of haha mag ik dat niet zeggen?
Wat vet guys dat God dit door jullie heen doet, relaxt idd, ik kom snel weer een keertje logeren:)
Dus houd de bank vrij, eef komt eraan!

(Als jullie het goed vinden natuurlijk;) En het aankunnen er een vrouw bij te hebben;):P)

greetz,
Zijn zegen,
jullie alderliefste zusje
evianne

P.s. IK HEB ZIN IN WOENSDAG!!!!!
OP NAAR SWITCHFOOT RENEETJE KOEKELEPEETJE:P

Anoniem zei

p.s.p.s
Ik herinner me ineens weer waarom ik een comment ging doen/maken/typen (?!?)

Namelijk, gijs je ziet er echt bruut uit met dat lange haar:P

Tja vrouwen, veel woorden, weinig te zeggen:P