donderdag 10 januari 2008

Afscheid

Ik ben nu al meer dan een maand verhuisd naar de Opaalweg in Tolsteeg, en toch kan ik nog steeds posten op deze blog.

Ik zit nu in Casa Lupos Posse, Wouter worstelt met zijn achterband en handrem (WOEDE!!! #*&$%@) en Thomas is uit eten. Renee zit in Canada, geen DTS te doen. Zaterdag verhuizen Thomas en Wouter, het einde van Lupos Posse.

Ik loop door mijn oude gang, zit op mijn oude bank, bekijk mijn oude kamer en mijn andere oude kamer. Ik zit op de wc en voel de tranen prikken.

We kunnen terugkijken op een mooie tijd met mooie kerels en mooie belevenissen in een mooi huis. We kunnen hoopvol vooruitkijken naar wat de toekomst brengt. Maar nu heb ik vooral zin om te huilen.

Zucht

1 opmerking:

Anoniem zei

Just wonderful ad! I seriously cherished checking out it all, tonsil stones that you're a superb writer.I may don't forget to lesezeichen your blog post Satellite direct review but will oftentimes come home sometime soon. I must motivate you will carry on with your personal outstanding blog posts, get a nice family trip penis advantage review weekend break!