donderdag 1 februari 2007

Het normale leven

Na twee prachtige en 1 minder inspirerende post nu weer een post over het gewone dagelijkse leven. Allereerst wil ik broeder Posse feliciteren met het behalen van zijn rijbewijs, en ik hoop dat hij snel net zo goed zal kunnen rijden als ik. Aan zijn naam zal het iig niet liggen.
Daarnaast ben ik ook nog steeds erg verheugd met het feit dat we alledrie in bezit zijn van onze huisstijl. We hebben voor Gijs ook een zelfde jasje op de kop weten te tikken, en daarnaast hebben we ook alledrie dezelfde prachtige stopdas. (Foto's volgen nog)
Om nog meer heuglijk nieuws te brengen kan ik zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe slot! Ik was genoodzaakt mijn vorige slot door te knippen met een betonschaar (gehuurd bij de gamma) omdat het binnenwerk van het slot kapot was, en het slot dus met geen mogelijkheid meer te openen was. Dat was inderdaad nogal een kater. Sta je dan, bij de Vechtse banen met je fiets klemvast aan een hek :s Maar ik heb er goede hoop op dat dit me met mijn nieuwe slot (een echte AXA) niet meer zal overkomen..
Ik ga er weer een einde aan breien, want ik moet zometeen even een pan ophalen die ik had uitgeleend.. Ik zeg maar zo: Met linkshandigen (Renee jij bent toch ook links? En hoe zit dat met jou Gijs?) is helemaal niks mis => Rechters (Richteren) 3:15

7 opmerkingen:

Gijs zei

Ik ben overtuigd rechtshandig.

Wel linkse sympathiƫn.

Thomas zei

Heb je de tekst nog wel opgezocht?
Me Ehud, you Gijs?

Gijs zei

Ik heb de tekst zojuist opgezocht. Wonderlijk, God werkt zelfs door linkshandigen!

Anoniem zei

het is belangrijk om in je gebedsgroepen/youth alpha's/ emerging chuches ook altijd linkshandigen te hebben....

asdf zei

amen

Gijs zei

Mb, waarom dan? Om incarnationeel te kunnen outreachen naar de linkshandige heidenen? :p

Anoniem zei

Gijs, je snapt toch dat momenteel alles wat de term 'links' ook maar enigsinds draagt, meteen doodgeknuffelt word door knuffelstudenten die gedurende hun studie een linkse sympatie ontwikkeld hebben? Daar moeten we gebruik van maken!